ZAPRASZAMY DO WZIĘCIA UDZIAŁU W CASTINGU ONLINE DO REKLAMY CHEERIOS
SZUKAMY: Córka lub syn (wiek 7-10 ) – pewne siebie dziecko, energiczne, trochę zadziorne. Świetnie jakby dziecko grało na perkusji, musi mieć poczucie rytmu.
TERMINY:
Termin wysyłania selfów: wtorek 15.10 do godziny 16:00 na castonline.kasiajulia@gmail.com
22.10 re-call w Warszawie w studiu (prawdopodobnie druga połowa dnia)
28.10 przymiarki
30.10 zdjęcia
wszystkie elementy zgłoszenia są dla nas istotne, dlatego prosimy o staranne przygotowanie zgłoszenia, zgłoszenie niepełne lub w innej postaci może nie być uwzględnione.
INSTRUKCJA ZGŁOSZENIA:
TYTUŁ MAILA:
CHEERIOS/DZIECKO/PERKUSJA/IMIE/WIEK
CHEERIOS/DZIECKO/NIEPERKUSJA/IMIE/WIEK
TREŚĆ MAILA:
imię, nazwisko
wiek
wzrost
Twój numer telefonu
agencja
miasto zamieszkania (podaj to z którego będziesz przyjeżdżać na zdjęcia)
Dzieci: potrafię/nie potrafię grać na perkusji lub na innym instrumencie, jakim?
reklamy w których występowałaś/występowałeś i jesteś rozpoznawalna/rozpoznawalny przez ostatnie 24 miesiące
potwierdzam dostępność w podanych terminach
akceptuję warunki podane w briefie
w treści maila link do youtuba na którym znajdują się nagrania, jeśli linków jest kilka, opisz proszę co pod nimi jest
ZAŁĄCZNIKI:
zdjęcie portretowe
aktualne, na wprost (nie z góry, nie z boku, nie z ukosa, nie z dołu), jeśli makijaż to niewidoczny, bez okularów słonecznych, szali, czapek etc, widoczna, naturalna twarz, uśmiech mile widziany
wypełniona karta castingowa ( poniżej do pobrania)
Karta castingowa – Cheerios – Thats a little win_v3
NAGRANIA:
nagrania umieść na na youtubie, link wklej do maila
nagraj się w poziomie, pliki nie większe niż 500 mb
wizytówka:
1. zbliżenie twarzy na wprost, twarz musi być dobrze widoczna, kadr odrobinę większy niż do ramion. Koniecznie uśmiech taki, żebyśmy widzieli zęby. Zbliżenia dłoni. Na końcu wizytówki pokaż całą sylwetkę.
2. przedstaw się – jeśli potrafisz mówić po angielsku, przedstaw sie po angielsku, jeśli nie, zrób to po polsku
3. kilka zdań o sobie
4. aktorzy/aktorki mówią, że są aktorami/aktorkami i o tym kilka zdań, jaka szkoła, gdzie uprawiają zawód, dzieci mówią czy grają na perkusji lub innych instrumentach lub czy śpiewają albo tańczą
DZIECI:
Grające na perkusji – nagranie jak grają fragment utworu na perkusji
Grające na innym instrumencie – krótkie nagranie jak graja na innym instrumencie
Emocje, naturalnie, spokojnie. Sekwencja jednej przechodzącej w drugą:
Uśmiech
Pozytywne zaskoczenie
Duma
Radość
Smutek
Ekscytacja
Zagubienie/nie rozumienie czegoś
Scena 1: Jedzenie płatków. Nagraj 3 wersje. Masz zaraz zjeść swoje ulubione płatki, najpierw nie możesz się doczekać aż je zjesz, bierzesz dużą łyżkę płatków, zjadasz ją i zadowolenie jakie one są pyszne.
Scena 2: Bierzesz udział w konkursie szkolnym i chcesz pokazać swoje umiejętności perkusyjne. Zagraj na garnkach, miskach, czymkolwiek co przyjdzie Ci do głowy, a masz w domu, pierwsze 30 sekund tego utworu, 3 wersje https://on.soundcloud.com/zb3R1dJz6P9xunAp6
Wersja 1: realistyczna, pełne skupienie
Wersja 2: więcej energii, entuzjazmu i pasji
Wersja 3: jak najwięcej energii, pasji, radości, zabawy tym